Book TMI tag



Zawsze chciałam zrobić jakiś książkowy tag i wreszcie mogę spełnić swoje małe marzenie. Stwierdziłam, że ten będzie najlepszy na początek mojej "kariery" w blogowym świecie. Dopiero zaczynam, ale nie chcę się zniechęcać. Muszę przetrwać przez ten nużący początek. A teraz zabieram się za robię tagu. Jest bardzo długi, ale liczę pewnie będzie mi się go przyjemnie robiło.




1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
To dopiero początek tagu, a ja już nie wiem co tutaj napisać. W dzieciństwie podobał mi się styl Frankie z serii książek Monster high. Czytając te książki miałam chyba dziesięć czy jedenaście lat. Był to okres kiedy strasznie chciałam już dorosnąć. A Frankie ubierała się właśnie tak dziwnie, a zrazem młodzieżowo i buntowniczo. Dzisiaj na pewno bym się na niej nie wzorowała, a jako dziewczynka bardzo podziwiałam jest styl.

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Żeby to tylko jedno... Ja mam wręcz harem moich książkowych mężów. Jednak na chwilę obecną najbardziej kocham Warnera z Dotyku Julii. On jest i d e a l n y.

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Maven z Czerwonej królowej. Osoby czytające tą książkę, wiedzą o co chodzi. Autorka złamała moje serduszko.

4. Największa książka na twojej półce?
Intruz Stephenie Mayer.
Taka gruba książka, a czytało mi się ją tak lekko, że chyba sięgnę po nią już trzeci raz

5.Najcięższa książka na twojej półce?
Ogromny Atlas świata. Pamiętam jak musiałam go wziąć do szkoły w podstawówce... Nie udało mi się przebłagać chłopaków, by mi go nosili.

6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Nie. I tak u mnie w pokoju nie można przyklejać plakatów, chyba że na tablice korkową.

7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Niestety nie, ale mam zamiar sobie kupić broszkę z kosogłosem albo naszyjnik z insygniami śmierci.

8. Książkowa para, której kibicujesz?
Mam dużo takich par. Na chwilę obecną uwielbiam Maleca z Darów anioła, choć jestem dopiero na drugim tomie. Pary homoseksualne są najlepsze :D

9. Ulubiona seria książek?
Mam wybrać jedną? Nie potrafię, więc napiszę trzy - Harry Potter, Igrzyska śmierci i Dotyk Julii

10. Ulubiony soundtrack z książki? 
Ostatnio bardzo spodobała mi się piosenka Petera i Jacoba do Czerwonej królowej. 

11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?
Nie będę oryginalna, ale powiem że Harry Potter. Strasznie chciałabym przeczytać książkę o czasach huncwotów, albo przynajmniej o kolejnym pokoleniu hogwartu... Niestety to tylko marzenia.

12. Ulubiona powieść jednotomowa?
Szukając Alaski Johna Greena.
To właśnie dzięki niej poznałam twórczość zielonego i jest to zdecydowanie najlepsza z jego książek jakie czytałam.

13. Od kiedy czytasz?
Nałogowo czytam od tych wakacji. Wiem, że to mały staż ale, ale jakoś wcześniej nie byłam taką wielką fangirl, choć zawsze uwielbiałam czytać i pochłaniałam więcej książek niż statystyczny Polak

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Huffelpuff!
Tak przynajmniej mówią wszystkie testy, które robię. A ja wcale nie narzekam.

15. Czego szukasz w książce?
Książka ma mnie wciągnąć, mam znaleźć się w jej świecie, przeżywać przygody wspólnie z bohaterami i zakochać się w męskim bohaterze. W książce szukam cząstki siebie.

16. Ulubiony cytat?
"Kochać to niszczyć, a być kochanym to być niszczonym" - Miasto kości

" Chcę być tym przyjacielem, w którym się beznadziejnie zakochasz. Tym, którego weźmiesz w ramiona i do swojego łóżka, i do osobistego świata w swojej głowie. Takim przyjacielem chcę być - mówi. - Takim, który zapamięta rzeczy, które mówisz, i kształt twoich ust, kiedy je mówisz. Chcę znać każdą krzywiznę, każdy pieg, każde drżenie twojego ciała, Julio [...] Chcę wiedzieć, gdzie cię dotykać - mówi - Chcę wiedzieć, jak cię dotykać. Chcę wiedzieć, jak cię przekonać, żebyś stworzyła uśmiech tylko dla mnie. [...] -Chcę być twoim przyjacielem - mówi - Chcę być twoim najlepszym 
przyjacielem. "
- Sekret Julii

"-Nie zakochałeś się jeszcze we właściwiej osobie?
-Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam.
-Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze.
-Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej." - Miasto kości

17. Ulubiona okładka?
Bardzo podoba mi się okładka Fangirl. Ma taki śliczny kolor i ogólnie jest tak ładnie wydana. Uwielbiam ją macać. Jest taka fajna w dotyku. Macanie książek jest fajne :D


 18. Akcja vs romans?
Takie połączenie akcji z romansem. Kiedyś uwielbiałam czytać historie miłosne, jednak teraz mnie one nudzą. Wolę jak jest wszystko dobrze wyważone.

19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty?
Przeklinam autorów, żalę się wszystkim dookoła, płaczę jak idiotka... ale nigdzie się nie ruszam. Gdy czytam nie potrafię oderwać się od książki i zejść na dół. Moje łóżko jest idealne na smutne momenty.

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
Jeśli ta książka jest wciągająca i mam na nią dużo czasu - jeden lub dwa dni. Jednak jeśli książka na początku mnie nie zainteresowała, jest nudna, albo mam dużo obowiązków - tydzień, jak nie dłużej.

21. Ile trwa twój "kac książkowy"?
Mój najdłuższy kac trwał tydzień. Było to po Harrym Potterze. Jednak tak średnio to dwa dni.

22. Najmniej lubiana książka?
Trzy metry nad niebem - kompletnie nie umiałam wciągnąć się w tą książkę. Główna bohaterka mnie strasznie irytowała. Wszyscy tak się tym zachwycają, a mi się ani film, ani książka nie podobały

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Poczucie humoru, dystans do samego siebie, odwaga i dobre serce

24. Co cię odrzuca w postaci?
Nienawidzę gdy postać jest chamska, wredna lub gdy przesadnie użala się nad sobą.

25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?
Chciałam pisać o książkach, dzielić się z innymi moimi przeżyciami, rozwodzić się o tym jak kocham książki i nie być przy tym uciszana przez znajomych

26. Straszna książka?
Hmmm... Chyba jeszcze nie było takiej książki. W najbliższym czasie mam zamiar przeczytać Lśnienie Kinga i liczę, że się przestraszę.

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Przy Losing hope. Jestem dopiero na 100 stronie, a już parę razy płakałam do poduszki.

28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?
Miasto kości 
Zabawna, przyjemna, posiadająca świetnie wykreowany świat i bohaterów. Zakochałam się.
Teraz już wiem co wszyscy widzą w Darach anioła.

29. Ulubiony tytuł?
Nie mam takiego

30. Ostatnio przeczytana książka?
Miasto popiołów Cassandra Clare

31. Co teraz czytasz?
Losing hope Colleen Hoover

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?
Papierowe miasta



33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?
Levi z Fangirl

34. Autor z którym chcesz porozmawiać?
John Green, Cassandra Clare, J.K Rowling

35. Ulubiona jedzenie do czytania?
Staram się nie jeść przy książce, ale jak już mi się zdarzy to zwykle jem ciasta zbożowe i to nad talerzykiem, żeby tylko nie ubrudzić książki.

36. Książkowy świat w którym chciałabyś żyć?
Hogwart!


37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?
Panem... Chyba nie muszę nic tłumaczyć.

38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Dzisiaj na lekcji fizyki :D

39. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?
W Harrym Potterze - mugol, szlama i wgl
Warner w Darze Julii  - Masz w sobie tyle charyzmy co gnijące flaki zwierzaka rozjechanego na drodze. - kocham ten tekst XDD

40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?
Tak. Piszę dla siebie, wymyślam różne opowiadanie, kiedyś nawet pisałam bloga z opowiadaniami.

41. Ulubiony magiczny przedmiot?
Peleryna niewidka

42. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
Gdybym ja grała w drużynie qudditcha to albo cały czas bym przegrywała, albo zleciała z miotły. Mam wielkie zdolności sportowe :D

43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką.
Szczerze? Nie mam pojęcia. Nie słucham muzyki podczas czytania, bo nie mogę się skupić. Nie wiem.

44. Ulubiony podryw na książkę?
Nie mam

45. Użyłaś go kiedyś?
Nie

46. Ile masz książek?
50... Wiem, że mało, ale kupuję książki od niedawna. Wcześniej głównie pożyczałam od innych, albo wypożyczałam w bibliotece.

47. Kogo tagujesz?
Wszystkich, którzy chcą zrobić ten tag :)
Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.