Book Haul - październik i listopad 2015



W październiku i na początku listopada moja biblioteczka powiększyła się o 10 nowych książek i 3 e-booki. Dlatego postanowiłam, że napiszę posta przedstawiającego te pozycje. Na końcu października miały miejsce moje urodziny, dlatego mogłam z czystym sumieniem pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa jeśli chodzi o książkowe zakupy. Wreszcie mam co czytać!








Percy Jackson i bogowie olimpijscy Rick Riordan

  • Złodziej pioruna
  • Morze potworów
  • Klątwa tytana
  • Bitwa w labiryncie
  • Ostatni olimpijczyk
Chyba jestem ostatnią osobą, która nie czytała książek o przygodach dwunastoletniego chłopca Percy'ego. Słyszałam, że to seria pełna humoru, pozytywnej energii i wielu nawiązań do mitologii. A ja już od podstawówki interesowałam się szczególnie grecką mitologią i dziwię się, że dopiero teraz sięgnęłam po tą serie. 




Alicja w krainie zombie Gena Showalter - Tą książkę dostałam od mojej przyjaciółki na urodziny. Opowiada o Alicji, która pewnego dnia traci swoją rodzinę w wypadku samochodowym, a potem zaczyna widzieć dziwne istoty. Zaczęłam już ją czytać, ale jakoś nie mogłam się wciągnąć i sięgnęłam po inne historie. Może wrócę do niej niedługo.

Powód by oddychać Rebecca Donovan - Pierwszy tom popularnej serii Oddechy, o której słyszałam wiele dobrego. Porusza on temat przemocy w rodzinie. Podobno to bardzo wzruszająca i chwytająca za serce książka.

Mechaniczny anioł Cassandra Clare - Wiktoriańska Anglia, Nocni łowcy i romans w tle. Czego chcieć więcej? Już nie mogę się doczekać, aż sięgnę po tą książkę. Jestem na trzeciej części Darów anioła i świat wykreowany przez panią Clare bardzo mnie urzekł. A podobno Diabelskie maszyny są nawet lepsze od Darów anioła, więc liczę, że mnie nie zawiodą.


Miasto szkła Cassandra Clare - To jest trzecia część Darów anioła, więc nie będę o niej dużo pisała. Zaczęłam ją czytać dzisiaj i liczę, że w weekend ją zakończę. Brakowało mi świata Nocnych łowców i Jace :D

Elita Kiera Cass - Drugi tom Rywalek, który niedawno skończyłam czytać. Podobał mi się, aczkolwiek pierwsza część według mnie była lepsza. America w tej części szczególnie mnie irytowała, ale mimo wszystko przyjemnie się czytało. Recenzja pojawi się niedługo.

Teraz nadszedł czas na e-bookie, które zakupiłam w tym miesiącu na swój telefon. O czytniku mogę na razie pomarzyć, ale może kiedyś...

Eleonora i Park Rainbow Rowell - Recenzja pojawiła się niedawno na blogu, więc odsyłam was do niej. Przyjemna lektura na jeden lub dwa wieczory.

Szukając kopciuszka Colleen Hoover - Nie czytałam jeszcze i chyba w najbliższym czasie nie mam zamiaru. Jest to historia w uniwersum Hopeless, o której nie dawno wam paplałam. Opowiadająca historie Six i Daniela znanych z wcześniejszym książek. Zobaczymy czy zachwyci mnie tak samo jak poprzednie części.

Love Rosie Cecelia Ahern - Nawet nie wiecie jak moja najlepsza przyjaciółka męczyła mnie żebym obejrzała film na podstawie tej książki, ale ja cały czas upierałam się, że najpierw mam zamiar przeczytać książkę. Słyszałam o niej tak wiele pozytywnych opinii, że muszę jak najszybciej się za nią zabrać.

To by było na tyle z moich tak jakby jesiennych zdobyczy. Kolejnego takie szału zakupowego możecie dopiero się spodziewać zimą. Nie wiem kiedy ja znajdę czas na te wszystkie książki, ale muszę je wszystkie jak najszybciej nadrobić, bo tak wiele dobrego słyszałam o tych perełkach, że nawet nie wiem, za którą się pierwszą zabrać.

A wy czytaliście, którąś z tych książek? A może coś ciekawszego kupiliście w przeciągu tych miesięcy? Pochwalcie się w komentarzu :)


Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.